کامپیوتر-درآمد-هنر

ترفند ویندوز واینترنت-عکس360درجه-کسب درآمد-آهنگ-بیوگرافی-بازی سگا-هنردوبله-...

کامپیوتر-درآمد-هنر

ترفند ویندوز واینترنت-عکس360درجه-کسب درآمد-آهنگ-بیوگرافی-بازی سگا-هنردوبله-...

همه روش های دیدن زیرنویس فیلم ها (سه روش کلی)


1-اگر کارت DVB دارید و میخواهید فیلمی را که مستقیما پخش می شود را با زیر نویس فارسی ببینید و یا اینکه فیلم را مستقیما از روی DVD  مشاهده میکنید ، باید از نرم افزارIGI.Subtitler  استفاده کنید .

این نرم افزار دارای دکمه های مستقل Play- Stop  و ... برای کنترل زیر نویس میباشد و حتی میتواند زیر نویس را روی دسکتاپ نیز نمایش دهد .برای اطلاعات بیشتر و دانلود عبارت "زیرنویس  IGI.Subtitler.v3.1" را در گوگل جستجو کنید .

 

2- اگر از نرم افزارهای مدیا پلیر و Jet Audio استفاده میکنید ابتدا شما باید برنامه VobSub  رو در کامپیوتر خود داشته باشید و اگه ندارید باید آن را نصب کنید. سپس فایل زیرنویس و فایل فیلم رو در یک پوشه و در کنار هم کپی کنید.(البته ، بهتر است این کار رو بکنید و در غیر این صورت هم معمولا مشکلی پیش نمی آید) البته قبل از آن باید قلم فارسی خاص رو هم نصب کرده باشید ،سپس بعد از باز شدن برنامه پلیر برنامه مربوط به زیرنویس هم اتوماتیک در Task bar ظاهر میشه که بعد از یکسری تنظیمات  زیر نویس در زیر تصویر ظاهر میشود.

برای اطلاعات بیشتر و دانلود قلم ها و نرم افزار عبارت "زیرنویس  VobSub " را در گوگل جستجو کنید .

 

3- نرم افزارهایی مانند Korean Multimedia Player یا به اختصار KmPlayer و کریستال پلیر (Crystal Player) هستند که اولا  از اکثر فرمت های صوتی وتصویری پشتیبانی میکنند و شما را از نصب نرم افزارهای متعدد پلیر بینیاز میکنند ثانیا دارای قابلیت نشان دادن زیر نویس فیلم بدون استفاده از هیچ برنامه جانبی هستند .

 

لطفا نظر بدهید

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد